"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2015. január 1., csütörtök

Etelka linzere

Ezt a receptet Etelkától, kedves ismerősömtől kaptam, ezért róla neveztem el :-) Finom linzertészta, tartja az alakját sütés közben is, ez azért volt fontos számomra, mert kipróbáltam az új sütipecséteimet, és kiválóan működött!



Hozzávalók:
  • 40 dkg finomliszt
  • 20 dkg porcukor
  • 12 dkg margarin
  • 2 egész tojás
  • 2 cs vaníliáscukor
  • 1 cs sütőpor
  • fél citrom reszelt héja és leve
A hozzávalókat összegyúrjuk, és hűtőbe tesszük legalább fél órára. Fél centiméter vastagra nyújtjuk lisztezett deszkán, és tetszés szerinti formákkal szaggatjuk.
(Én kerek formával szaggattam, majd lisztbe mártott sütipecséttel belenyomtam a mintát.)
180 fokos, előmelegített sütőben világosra sütjük.

Nagyon finom kávé mellé, dobozban sokáig eláll!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...