"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. május 16., csütörtök

Tiramisu golyók

A nosalty.hu-n láttam valahol az eredeti receptet, én picit változtattam rajta. Amilyen egyszerű, olyan nagyszerű :-) Igazi tiramisu ízt kapunk, nyers tojás nélkül, így a gyerekeknek is bátran adható!







Hozzávalók:
  • 30 dkg darált háztartási keksz (én a botmixer késes aprítójával zúztam össze)
  • 25 dkg mascarpone
  • 4 ek presszókávé
  • 4 ek porcukor
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 2 teáskanál instant kávé



A hozzávalókat egyszerűen összekeverem egy edényben - néha még kell hozzá egy kis darált keksz, ezt érezzük a massza állagán. Érdmes pihenni hagyni 10-15 percig, hogy a keksz kicsit megszívja magát, majd golyókat formálunk a masszából, és cukrozatlan kakaóba forgatjuk (a gyerekeknek insant kakaóba forgattam párat).
Hűtőben tálaljuk fogyasztásig (és miközben folyton 'rájárunk', azért vigyázzunk, hogy maradjon a családnak is...)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...