"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. május 26., vasárnap

Eperlepény az első blogszülinapra

A süti eredeti receptje ITT található, Kicsivúnál. Nagyon megtetszett, hogy a liszttel fele-fele arányban búzadarát adunk a tésztához, szóval rögtön kipróbáltam! Natúr joghurtom nem lévén itthon, tejfölt használtam, és mivel kicsit sűrűnek tűnt a tészta, dobtam bele még egy tojást.






Hozzávalók:
  • 1 csésze finomliszt (egy csésze=2,5 dl)
  • 1 csésze búzadra
  • fél csomag sütőpor
  • csipet só
  • egy csomag vaníliáscukor
  • fél csésze kristálycukor
  • egy citrom reszelt héja, egy evőkanál leve
  • fél csésze olaj
  • egy kis pohár tejföl
  • 3 egész tojás

+ a tetejére felkockázott eper (úgy 40 dekányi kb.)




A hozzávalókat egyszerűen kézi robotgéppel összekeverem, egy sütőpapírral bélelt tepsibe (én most piteformába) teszem, rászórom a tetejére a felkockázott epret, és előmelegített, 180 fokos sütőben megsütöm (elfelejtettem az időt mérni, kb. 20-25 percre saccolok).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...