"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2013. március 30., szombat

Kalácsok húsvétra

Több kalácsreceptem is van, mindegyiket szeretem. Most igazából valami újat szerettem volna kipróbálni, úgyhogy Tücsökbogár briósreceptje alapján készültek az idei húsvéti kalácsok.





Viszont büszkélkedem a holnapi reggelinkkel: egyet Anyuék és Tesómék kapnak, egyet (több darabban) elajándékozok, a harmadik a miénk :-)


A megkelt tészta, és további kelés közben a kalácsok

A receptet a fenti linken megtaláljátok, mindent az alapján csináltam, csak rögtön  dupla adagot dagasztottam be, ebből lett két fonott kalács, és a koszorú. A lekenéshez pedig egy tojássárgáját elkevertem két evőkanál tejszínnel, ez elég volt a három kalácsra, valamint egy csomag vaníliáscukor a szóráshoz.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...