"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2012. október 9., kedd

Kosárfonó hétvégén voltam :-)







Mióta nyáron volt lehetőségem belekóstolni a kosárfonásba, azóta zizegtem, és kerestem a lehetőséget, hogy hol folytathatnám.
Nagy szerencsémre összehozott a sors Kokas Évával, ezúton is köszönöm Neki a lehetőséget! Múlt hét végén Győrújbaráton került megrendezésre egy kosárfonó hétvége, ahol részt tudtam venni. Fantasztikus társaságba csöppentem (személyesen senkit sem ismertem előtte), mindenki barátságosan és nagyon segítőkészen fogadott. Szombat reggel 9kor érkeztem, és már lázasan folyt a munka! Rögtön kaptam egy asztalt, és egy (inkább több) szakértő kéz segítségét :-) Mire felocsúdtam, este fél 10 volt, és alig éreztem a kezeimet, ujjaimat... Most fontam először igazi vesszővel (nem peddignáddal, IGAZI amerikai fűzzel)!!
Másnap reggel 8kor nekiláttam egy peremes tálcának, de magamnak is be kellett vallanom (úgy ebéd után kb), hogy muszáj abbahagynom, mert elfáradt a kezem... Nem baj, 3 fonott tárggyal és rengeteg tudással gazdagabban tértem haza, és már alig várom a következő alkalmat!!!
Nagyon hálás vagyok a tanítóknak, segítőknek, óriási élmény volt :-) Apának pedig külön dícséret jár, még sosem volt 'magára hagyva' a lányokkal, egy teljes hétvére! Olyan jól állta a próbát, hogy legközelebb már aggódni sem fogok :-))

Most pedig beszéljenek helyettem a képek:


A papírkosár alja, és oldalkarók



Nődögél a kosárka oldala, de a nehezékemet nézzétek!! Nagyon szeretnék egy ilyen vasalót itthonra is a fonáshoz :-)






Bevásárló kosárka (a fület egy kosárfonó mester készítette rá nekem)



Ő pedig a tálca




Copf fonással lett befejezve a tálca és a kosár is :-)



... és a végeredmény! Imádom!

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon, nagyon sok kosárra van szükségem. Szóval tanulj szorgalmasan, bár már ezeket is elfogadnám.:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...