"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." (Weöres Sándor)

2012. augusztus 6., hétfő

Fahéjas szilvaleves

Kaptam egy jó adag szilvát, ami nagyon kapóra jött, ugyanis szülinapom volt a hétvégén :-) A szilva feléből leves készült, a másik feléből pedig szilvás morzsasüti (ezt egy következő bejegyzésben olvashatjátok majd).



A leveshez megmostam és kimagoztam a szilvát (kb fél kiló lett), majd egy fazékba tettem, és ráöntöttem úgy egy liter vizet. Adtam hozzá cukrot, citromlevet (nem mértem, kóstoltam...), és puhára főztem a szilvát. Fél csomag vaníliás pudingport kikevertem 1 dl tejjel, 3 ek tejföllel, és 1 tk őrölt fahéjjal, ezzel behabartam a levest, majd botmixerrel krémesre pürésítettem. Ha sűrűnek találjuk, higíthatjuk még tejjel.

Jól behűtve isteni!!

A lányok kedvéért nagy lyukú szűrőn átszűrtem a levest, így a nagyobb héjdaraboktól megszabadultunk (Molli így szívesebben megeszi).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...